УМОВИ ГАРАНТІЇ

Увага!
Якщо рослина, яку ви посадили - не прижилась, та загинула через не дотримання рекомендацій продавця, а саме:
-не використання порад посадки та догляду;
-не замовленні потрібних засобів коренестимуляторів у нашому магазині
-не дотримання норм і термінів використання препаратів
Нажаль, не можемо нести відповідальність за дії клієнта які призвели до загибелі рослин. У гарантії буде Відмовлено.


ГАРАНТІЇ ПІДЛЯГАЮТЬ ТІЛЬКИ ТАКІ ВИПАДКИ:

  • 1-3 ДНЯ
    Ви отримали замовлення на складі/відділенні компанії-перевізника не пізніше, аніж 3 дні після прибуття замовлення на почту;
  • ПОШКОДЖЕННЯ
    При отриманні замовлення посадковий матеріал вже мав ушкодження, через які рослина явно не приживеться;
  • НЕ ПРИЖИЛОСЬ
    Приживлюваність саджанців була під питанням.
    Після виконання рекомендацій нашого агронома, протягом місяця рослини не прижилися; *
  • Потрібні препарати
    Ви замовили потрібні препарати у нашому магазині та належним чином використали за порадою продавця.
  • ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ НА БОНУСНИЙ РАХУНОК
    Вартість рослини нараховується на персональний бонусний рахунок клієнта. Клієнт вправі використати ці кошти для наступного замовлення саджанців.

ПОРЯДОК НАДАННЯ ГАРАНТІЙНИХ ПОСЛУГ:

  • КРОК 1
    Потрібно у письмовому вигляді зафіксувати скаргу на саджанці:
    Відправити повідомлення на Гарантійний Viber: +380931069934
    Посилання для відправки з ком'ютера: +38 (093) 106 99 34;
    Посилання для відправки з мобільного: +38 (093) 106 99 34;
  • КРОК 2
    До листа прикріпіть фото рослини, зроблене відразу при отриманні, на яку Ви хочете оформити гарантію. У кадрі має бути наша етикетка, і назва рослини має бути добре читаною. Саму рослину відправляти нам не потрібно;
    - Фото рослини
    - Фото гарантійного талону
    - Фото після посадки
    - Фото через місяць після висадки
  • КРОК 3
    Наш біолог оцінить стан саджанця. Якщо рослину не врятувати, або її зовнішній вигляд не задовільний, ми ставимо рослину на гарантію, і спостерігаємо впродовж місяця.
  • КРОК 4
    Якщо у вас є сумніви на приживлюваність саджанців, ваше замовлення ставимо на Гарантію. Вам необхідно зробити фото саджанці, які висаджені в грунт і повторне фото через 3-4 тижні що саджанці не прижилися або не подає ознак життя. В такому випадку на Ваш бонусний рахунок буде нараховано Вартість саджанця, і Ви зможете замовити нові рослини.
  • КРОК 5
    Розгляд гарантійного випадку триває місяць. У Випадку погодження гарантії, Вам будуть нарахована вартість саджанця на особистий бонусний рахунок. Після погодження кошти можна витратити на замовлення нових саджанців.
Важливо: Іноді рослина виглядає пошкодженною, але її все ще можна врятувати. Будь ласка, дотримуйтеся рекомендацій нашого агронома. Ми завжди готові піти Вам на зустріч і допомогти вирішити всі питання.
* Окрім оптових замовлень та акційних товарів

НАШЕ ГАСЛО

  • ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
  • НАДАННЯ ПОРАД ПРАВИЛЬНОГО ДОГЛЯДУ
  • БОНУСНИЙ РАХУНОК КЛІЄНТА
Made on
Tilda